JESENSKI UPISNI ROK
REZULTATI PRIJEMNOG ISPITA ZA UPIS OSNOVNOG PLESNOG OBRAZOVANJA
Za upis u prvi razred škole potrebno je donijeti:
- original ili kopiju rodnog lista
- original ili kopiju domovnice
- OIB
DOBRO DOŠLI U NOVU ŠKOLSKU GODINU!
Nastavna godina počinje u ponedjeljak, 9. rujna.
PODJELA RASPOREDA I UVODNI SAT ZA
1. RAZREDE PLESNE ŠKOLE
OSNOVNA ŠKOLA
1.b od 11 do 11.45, dvorana 9
1.a od 14 do 14.45, dvorana 9
SREDNJA ŠKOLA
1.b od 11 do 11.45, dvorana 11
1.a od 14 do 14.45, dvorana 11
Učenicima viših razreda rasporede će dojaviti razrednici.
INFORMACIJE ZA UČENIKE GLAZBENIH PROGRAMA
Svi učenici glazbenih programa trebaju se u vremenu od 10 do 14 sati 9. rujna javiti u školu po informacije o rasporedu sati grupne nastave i na dogovor o rasporedu sati individualne nastave. Redovna nastava po dogovorenom rasporedu počinje u srijedu, 11. rujna.
Novi učenici glazbenih programa trebaju se javiti u tajništvo škole zbog dodijele nastavniku temeljnog predmeta.
UPISI U PROGRAME OSNOVNOG OBRAZOVANJA
Autor: Administrator , 22. 8. 2019.
Raspored prijemnih ispita i upisa četvrtak, 12. rujna u 18 sati objava rezultata 18. rujna U tajništvu škole od 10 do 13 sati 18. i 19. rujna Za upis u prvi razred škole potrebno je donijeti:
i
utorak, 17. rujna u 18 sati
Autorice projekta:
Katija Kaplan, prof.
Iva Šorša, prof.
Obrazac istraživanja bio je namijenjen učenicima osnovne i srednje škole glazbenih odjela Umjetničke škole Franje Lučića.
Rezultati istraživanja temelje se na 81 ispunjenom obrascu.
Poveznica na rezultate istraživanja: Značaj korepeticije kod učenika
Projekt Pianotron renomiranog jazz-pijanista i skladatelja Zvjezdana Ružića, ostvaren uz potporu Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske, nastavlja se drugom sezonom edukacijskih video-uradaka:
Epizoda 1: Dovoljna su samo dva akorda i malo mašte
Improvizacija često djeluje kao vještina dostupna samo odabranima, ali ako promijenimo pristup i prihvatimo ideju da ona nije nešto kompleksno, već da je to igra za koju su dovoljna i samo dva akorda i malo mašte, svatko može otkriti svijet improvizacije i ispoljiti glazbu koju nosi u sebi u tome trenutku.
Epizoda 2: Jer je glazba puno više od napisanih nota
Note zapisane u crtovlju mogu se promatrati kao riječi zapisane na papiru - način na koji ih izgovaramo bitno mijenja dojam koji ostavljamo. Isto vrijedi i za note, odnosno iščitavanje ritma. U ovoj epizodi naučit ćete kako "izgovoriti note" - iščitati ritam, dati im ritam i oživjeti glazbu zapisanu u note na posve drugačiji način.
Čovječanstvo je u jednom periodu povijesti poznavalo vrijeme u kojemu je glazba bila jedini način komunikacije. Riječ je, jasno, o vremenu u kojem je nastao blues, a koji je kasnije bio temelj za nastanak jazza. U ovoj epizodi učit ćete o nastanku bluesa, formi bluesa te isprobati svirati ga - sami sebi dajući i (glazbeno) pitanje i odgovor!
U ovoj epizodi znanje o blues ljestvici testirat će se na praktičnom primjeru, sviranjem i improvizacijom. Kao i uvijek, na linku se nalaze partiture za sve instrumente, a ako koji nedostaje, osjećajte se slobodnima pitati Zvjezdana da vam napiše partituru i za vaš instrument!
Nadam se da ste imali lijep produženi vikend i da ste spremni za ova četiri dana ipak nešto kraćeg radnog tjedna!
Sljedeći tjedan izlaze još dvije epizode i s time ćemo završiti drugu sezonu serijala. Družimo se, dakle, još dvaput i onda se pozdravljamo do sljedeće godine!
U ovoj epizodi uz Zvjezdana naučite improvizirati na standard Cantaloupe Island! U objavi se nalaze partiture za sve instrumente, a ukoliko kojega nema, javite mu se i raspisat će ih za vas.
Dok u kreacijii glazbe želimo publiku s kojom ćemo je podijeliti i kritiku koja će nas usmjeriti kako bismo bili još bolji, Zvjezdan zaključuje kako je od velike važnosti da sami sebi možemo i znamo biti i publika i kritičar. Zašto i kako ono što trebamo od drugih moramo naučiti prije svega biti sami sebi saznajte u posljednjoj epizodu ovog edukacijskog serijala.
Naša je škola bila jedna od trideset i četiri glazbene škole i akademije uključene u projekt "Na svome putu" renomiranog jazz-pijanista i skladatelja Zvjezdana Ružića ostvaren uz potporu Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske. Rezultat projekta serija je od deset edukativnih videa dostupnih putem ovih poveznica:
Na svome putu: 01 Hrabrost ili ludost
Na svome putu: 02 Klavir u 21. stoljeću
Na svome putu: 03 Tehnologija kao saveznik
Na svome putu: 04 Usamljena djetinjstva
Na svome putu: 05 Glazba o priči ili priča o glazbi
Na svome putu: 06 Za njega su krivi Beatlesi
Na svome putu: 07 Vizualizacija glazbe
Na svome putu: 08 Jesmo li doista sve već čuli
Na svome putu: E09 Kad znanje postane neprijatelj
Na svome putu: E10 Na svome putu
HANA WA SAKU (Cvijeće će cvjetati)
O pjesmi "Hana wa Saku"
NHK (Nippon Hōsō Kyōkai, japanska javna tv mreža) proizvela je pjesmu "Hana wa Saku" (Cvijeće će cvjetati) kako bi poduprla javnu potporu naporima za oporavak od katastrofe izazvane potresom i cunamijem u Japanu 11. ožujka 2011. To je ujedno i tematska pjesma SUTRA serije TV dokumentarnih filmova produciranih od strane NHK-ovog Velikog istočnojapanskog potresnog projekta. Skladatelj pjesme, tekstopisac i pjevači izvorne japanske snimke imaju bliske veze s regijom pogođenom katastrofom.
Tekst je poruka onih koji su izgubili živote ljudima koje su ostavili iza sebe. Pjesma se popela na vrh japanske glazbene ljestvice, potaknuvši u cijeloj zemlji i širom svijeta suosjećanje za preživjele.
Izvorna japanska verzija:
Tekst: Shunji Iwai*
Glazba: Yoko Kanno*
Prijevod: Akiko Nishimura
*Oboje su iz prefekture Miyagi, jednog od dijelova Japana pogođenih potresom i cunamijem
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Obrazovanje |
> Ministarstvo znanost... |
> Hrvatsko društvo gla... |
> Agencija za odgoj i ... |
> Škola primijenjene u... |
> Muzička akademija Za... |
> Akademija dramske um... |
> Adresar umjetničkih ... |
Velika Gorica |
Dnevni tisak |